.::Our Precious:: Nadiatul Qistina & Muhammad Danish Mirza::.

By: Nadiatul Qistina And Muhammad Danish Mirza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 28-Jul-2008 04:16 Email | Share | Bookmark
Nadiah buat apa tuuuuuu?

okey fuan-fuan, mula2 gaul hingga sebati
kemudian masukkan moonsand ke dalam acuan
 
 
ini tucin yayah!
Ni kisah malam tadi.Nadiah balik umah bawak menan baru.cam biasalahkan ini budak memang suka pow mommy dia..Asal keluar jalan2 tu haruslah dia bawak balik apa2 barang.Selalu menan2 dia tak sampai 1 jam dia dah boring terus campak sini sana.macam semalam dia beli superman punya bouncing ball tak sampai 1/2 jam dah hilang.punyalah mommy hangin satu badan sebab ball tu mahal tengok2 dia dah hilangkan...
berbalik pada kisah malam tadi, punyalah Nadiah excited ngan " barang baru" nih sampai2 umah terus ngadap.Punyalah syok dia ngadap sampai kol 1.30 pagi...Mommy sampai dah tahap mengantuk giler tak larat nak bukak mata dah dok melayan dia..last2 paksa gak dia tido suruh sambung esok pagi plak..dia punyalah takmo tido masuk bilik mintak tengok cartoon pulak... ayoyo...ingat demam cartoon dia tu dah kebah sebab minggu sudah dia tengok cartoon sampai kol 4.30 pagi...



Antara gambar yang terlarat mommy amik...punyalah khusyuk mommy soh pandang camera pon tak dengar.



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net